Autó-Motor : YVES MOULIN AZ ÚJ NEMZETKÖZI KERESKEDELMI IGAZGATÓ A PSA ÉLÉN |
YVES MOULIN AZ ÚJ NEMZETKÖZI KERESKEDELMI IGAZGATÓ A PSA ÉLÉN
2011.11.22. 10:09

A Márkák Igazgatóságának újjászervezése keretében 2012. január 1-től az Európai Kereskedelmi Igazgatóság vezetését Jean-Philippe Imparato veszi át, a Nemzetközi Kereskedelmi Igazgatóság élére Yves Moulin kerül. Az újonnan kinevezett igazgatók a PSA Peugeot Citroën márkaigazgatója és igazgatótanácsának egyik tagja, Jean-Marc Gales irányítása alatt végzik majd munkájukat.
Fő feladatuk:
a két márka kereskedelmi és gazdálkodási terveinek megvalósítása, valamint
a Peugeot és a Citroën által kidolgozott önálló márkafejlesztési stratégiák megvalósítása.
Franciaország kivételével, ahol a Peugeot és a Citroën igazgatója közvetlenül Jean-Philippe Imparato alá tartozik, valamennyi európai országban külön márkaigazgatót neveznek ki. Az egyes országok márkaigazgatójának irányítása alatt dolgoznak majd a Peugeot és a Citroën leányvállalatainak ügyvezető igazgatói, akik a helyi értékesítésért a és hálózatfejlesztésért felelnek. Az új kinevezésekre a márkaigazgatóság átszervezése keretében került sor.
Ennek szellemében Vincent Rambaud-t, a Peugeot márkaigazgatóját és Frédéric Banzet-t, a Citroën márkaigazgatóját megerősítették funkciójukban, ők továbbra is Jean-Marc Gales irányítása alatt végzik munkájukat. Feladatkörük azzal bővül, hogy közvetlen irányításuk alá kerül az adott márka termékképviselete.
A forgalmazás és hálózatirányítás jelenlegi működését nem befolyásolja az átszervezés egyik márkánál sem. Jean-Philippe Imparato, 45 éves, 1991 óta dolgozik a Csoportnál. Különböző kereskedelmi és minőségügyi pozíciókat töltött be Európában és Európán kívül. 2003 és 2006 között a Peugeot és a Citroën minőségügyi igazgatója Kínában, valamint 2008 és 2010 között a Citroën Olaszország ügyvezető igazgatója. 2010 áprilisa óta a nemzetközi kereskedelmi területért felelős a Peugeot márkán belül.
Yves Moulin, 52 éves, a Volkswagennél több vezetői állást is betöltött kereskedelmi és marketing területen. 2004-ben kezdett dolgozni a Csoportnál a Citroën Franciaország értékesítési igazgatójaként. 2007 és 2011 között a Citroën Kína ügyvezető igazgatója. 2011 január óta a Citroën nemzetközi kereskedelmi igazgatója.
Ezen változások keretein belül, 2012. január 1-i hatállyal Wojciech Tomaszkiewiczet nevezték ki a Peugeot és a Citroën magyarországi leányvállalatainak vezetőjévé.
Wojciech Tomaszkiewicz a PSA Peugeot Citroën újonnan megalakuló Európai Kereskedelmi Igazgatóságát vezető Jean-Philippe Imparato irányítása alatt felel majd
a két márka kereskedelmi és gazdálkodási terveinek megvalósításáért, valamint
a Peugeot és a Citroën által kidolgozott önálló márkafejlesztési stratégiák megvalósításáért.
Az új vezető irányítása alatt a Peugeot és a Citroën leányvállalatok igazgatói saját márkájuk kereskedelmi tevékenységét és a márkakereskedői hálózat működését irányítják majd.

2012. január 1-től
- a Peugeot Hungária Kft. ügyvezető igazgatója Kutas Gábor György,
- a Citroën Hungária Kft. ügyvezető igazgatója Balkányi György lesz.
A kinevezések a Csoport márkaigazgatóságainak új szervezeti felépítésébe illeszkednek. Az új koncepció célja, hogy elősegítse a két márka önálló stratégiájának megvalósítását a világban, illetve hogy egyszerűsítse és hatékonyabbá tegye a Csoport európai kereskedelmi tevékenységét.
Wojciech Tomaszkiewicz 40 éves, 1994 óta dolgozik a PSA Peugeot Citroënnél. Azóta több poszton is bizonyított : a Citroën lengyel leányvállalatának kereskedelmi területi vezetőjeként kezdte karrierjét, majd az Automobiles Citroën párizsi központjában dolgozott. 2002 és 2009 között a lengyel leányvállalat kereskedelmi igazgatója volt, ahonnan ismét Párizsba került.
2011 januárja óta a Citroën Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
|