KÜTYÜTÁR : A Sony Ericsson teniszrajongóknak szánt bennfentes tippjei a foursquare™-en |
A Sony Ericsson teniszrajongóknak szánt bennfentes tippjei a foursquare™-en
2010.11.22. 16:54

A Sony Ericsson támogatásával a WTA az első globális sportverseny-sorozat, amely a foursquare™-en is követhető, így a Sony Ericsson az első márka, amely a teniszrajongók számára saját felülettel jelenik meg a dinamikusan növekvő, helyfüggő szolgáltatáson, a foursquare™-en. A „Sony Ericsson Tennis“ követői a WTA teniszversenyeknek otthont adó városok legnépszerűbb helyeire vonatkozó exkluzív információkról és ajánlásokról értesülhetnek Xperia™ mobiltelefonjaikon.
A dohai szezonzáró WTA bajnoksággal kezdődően a női tenisztornára ellátogató rajongók bennfentes tippeket olvashatnak arról, honnan látható legjobban a verseny, mikor tekinthetnek be a színfalak mögé a gyakorlópályákon, illetve hol találják az éjszakai élet legjobb szórakozóhelyeit. Mindehhez csak a „Sony Ericsson Tennis“-t kell követni a foursquare™-en. A sztárjátékosok is csatlakoznak majd a közösséghez, megosztják saját tippjeiket, és bejelentkeznek a legnépszerűbb helyeken. A 2011-es szezonban a rajongóknak esélye nyílik begyűjteni az exkluzív Sony Ericsson Tennis jelvényeket is, melyekkel gazdagíthatják jelvény (badge) gyűjteményüket.
„A Sony Ericsson örömére szolgál, hogy a foursquare™-rel közösen fejleszthet olyan megoldásokat, melyek segítségével még több élményt kínálhatunk a teniszeseményekre ellátogató rajongók számára. Elég, ha egy Xperia™-val bejelentkezünk a foursquare™-re, és máris bennfentes tippeket tudhatunk meg arról, melyek a legjobb helyek a teniszeseményeken, és melyek a legizgalmasabb történések az egyes versenyhelyszíneken“ – nyilatkozta Stephan Croix, a Sony Ericsson globális marketing partnerségekért felelős igazgatója.
„A közösségi média kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a tornák a létező legteljesebb élményt nyújtsák a tenisz szerelmesei számára. A WTA játékosainak jelenleg is több millió rajongója van a különböző közösségi média-platformokon. Ezzel az új kezdeményezéssel a sportág követői színfalak mögötti információkhoz juthatnak kedvenc játékosaikról, így megtudhatják, milyenek játék közben, illetve a pályán kívül“ – folytatta Andrew Walker, a WTA globális marketingért és kommunikációért felelős elnöke.
„A foursquare™ felhasználói felfedezik a világot. A teniszrajongók számára a Sony Ericsson készülékek ideális eszközök, melyek a kedvenc játékosaikra és a városaikban zajló tornákra vonatkozó aktuális információkkal gazdagítják a felhasználói élményt“ – tette hozzá végül Holger Luedorf, a foursquare mobil tartalmakért és szövetségekért felelős alelnöke.
|