Autó-Motor : DJ Alguersuari... a Formula 1-es versenyző, a Sanghaji Autószalon a SEAT standján
DJ Alguersuari... a Formula 1-es versenyző, a Sanghaji Autószalon a SEAT standján
2011.04.22. 19:30
A SEAT, a Sanghaji Autószalonok történetében tartott első sajtónapjának lezárásaként Jaime Alguersuarit, a Scuderia Toro Rosso csapat Formula-1 pilótáját hívta meg a kiállítási területre. A népszerű versenyző most nem vezetői tudásával tűnt ki, hanem bebizonyította, hogy nemcsak a világ egyik legnehezebb versenysorozatában, hanem DJ-ként is megállja a helyét.
„Alguersuari a SEAT nagyköveteként, tökéletesen testesíti meg a vállalat szellemiségét: fiatalos, dinamikus és kreatív.” – mondta James Muir, a SEAT elnöke. Jaime amikor éppen nem a Formula-1 versenygép volánja mögött ül a világ valamelyik versenypályáján, barcelonai stúdiójában zeneszerzéssel tölti szabadidejét, így nem volt idegen számára ez a különleges felkérés.
Az összegyűlt vendégsereg kifejezetten élvezte Jaime produkcióját, ami tökéletesen beleillett a vállalat spanyolos temperamentumába és vendégszeretetébe.
James Muir, a SEAT elnöke a SEAT Lounge közönsége előtt a SEAT filozófiáját és alapvető értékeit mutatta be, és így fogalmazott: „A SEAT igazán irigylésre méltó helyzetben van, termékeink otthonunk, Barcelona szellemiségét tükrözhetik. Autóink így a fiatalos gondolkodású vásárlókat célozzák, akik karakteres formákat és dinamikus menetteljesítményeket keresnek. A SEAT vevőköre azonban határozottan igényli a legkorszerűbb technikát is, amit a Volkswagen Csoport tagjaként készséggel kínálhatunk.”
Majd így folytatta: „Azon dolgozunk, hogy sikerrel találjuk meg a tökéletes összhangot vásárlóink vágyai és a valós igények között. A SEAT modelljeinek mindenkor a vezetés élvezetes és dinamikus élményével kell szolgálniuk, ám emellett a környezetkímélő technológiák úttörői között is elöl kell haladnunk. Mindez kiválóan érzékelteti a márka alapvető filozófiáját, amit egyetlen szóval így írnánk le: ’Enjoyneering.”
A SEAT elnöke a nap végén tartott beszédében bejelentette, hogy a márka globális terjeszkedési stratégiája keretében, LEON és IBIZA modelljeivel 2012-től a kínai piacon is meg kíván jelenni.