Autó-Motor : BÁRMILYEN SZÍNBEN. AMIG AZ FEKETE VAGY FEHÉR. ESETLEG SZÜRKE VAGY KÉK. |
BÁRMILYEN SZÍNBEN. AMIG AZ FEKETE VAGY FEHÉR. ESETLEG SZÜRKE VAGY KÉK.
2011.06.21. 11:50

Henry Ford elhíresült mondata kicsit másként hangzott: "Vevőink minden színigényét ki tudjuk elégíteni, ha fekete kocsit rendelnek." – szólt az automata gyártósor és a magyar Galamb József által tervezett a T-Modell révén a világot kerekekre helyező vállalat alapítójának tulajdonított legendás szállóige. A Ford és az Ogilvy a magyaroszági reklámszakma részéről több alkalommal elismerést kiváltó ötletekkel előrukkoló hazai kreatív csapata kicsit leporolta a közel száz éves mottót.
Több, az Ogilvy segítségével készült eredeti kreatív és legutóbb a Wunderman-nal közösen kidolgozott AR (Augmented Reality) kampány után a Ford hazai marketing csapata ismért érdekes ötlettel rukkolt elő. A magyarországi márkakereskedésekben néhány héttel ezelőtt tartották, a vadonatúj Focusnak a bemutatóját. Az érdeklődők megismerhették a modellben elérhető forradalami technológiákat, az aktív biztosági rendszereknek a szegmensben egyedülállóan széles skáláját, na meg a vezetés élményébe is belekóstolhattak.
A 2009-ben és 2010-ben egyaránt Magyarország legnépszerűbb autójának bizonyuló korábbi Focus-ból ugyanakkor még elérhető egy limitált kontingens. A készletről rendelhető, azonnal elvihető modellek zöme négy színben, a Henry Ford számára oly kedves feketében, valamint fehérben, kékben és szürkében elérhetőek, ez adta az ötletet a kreatívoknak a legendás mondat új köntösben történt feltámasztására, amely reményeik szerint, rendhagyó, öniróniába hajló megközelítése révén alkalmas lehet a leendő vásárlók figyelmének felkeltésére.
Az igazi sikerszériának bizonyult Focus-ból rendelkezésre álló készlet gyors fogyását ugyanakkor nem csak az indokolja, az újdonsült tulajdonosnak nem kell várakoznia autójára: a kiemelt érdeklődésben nyilvánvalóan szerepet játszik a modellen kínált jelentős árelőny is.
|