AZ AUDI LETT AZ „ÉV MÁRKÁJA”
2011.08.03. 23:05

Első alkalommal rendezték meg az idén az Automotive Brand Contest versenyét, ahol az Audi kiváló szerepléssel nem csupán az „Év Márkája” („Brand of the Year“) díjat hódította el, hanem az összesen 13 kategóriából hétben elnyerte a „Best of Best“ kitüntetést is. Az autóipar első nemzetközi márka- és designversenyeként megrendezett Automotive Brand Contest szervezője a Német Design Tanács, díjait hivatalosan a Frankfurti IAA keretében szeptember 13. rendezendő Designers’ Night alkalmával adják át.
„Az Audi nem csupán a ’Brand of the Year’ elismerést nyerte el, hanem hét meglehetősen eltérő design kategóriában is rászolgált a kitüntetésre“ – összegezte a márka teljesítményét Stefan Sielaff, az Audi Design vezetője. „Joggal lehetünk büszkék ezekre az eredményekre, mivel az autó design és a marketing területén egyaránt a márka egészéről festenek képet. Vállalatunk teljes egészében törekszik folyamatosan a meglepő és érzelmeket ébresztő alkotásokra“ – folytatta Sielaff.

„Best of Best“: az autó design területén az Audi e-tron Spyder a „Concept & Studie“, míg az Audi A1 clubsport quattro az „Accessoires & Tuning“ kategóriában győzedelmeskedett. A LED Matrix Beam, az Audi vakításmentes LED technikájú távolsági fényszórója a „Components & Technical“, az Audi Carbon Ski a „Lifestyle“, az Audi AreA1, az Audi A1 mobil tesztpályája pedig az „Architektur & Events“ kategóriában végzett az élen. Mindezeken túl az Audi Q3 launch mailing a „Print“ mezőnyében kapta meg a kitüntetést.

Az AUDI Konszern 2010-ben összesen mintegy 1.092.400 Audi járművet értékesített. A vállalat 35,4 milliárd euró forgalom mellett 3,3 milliárd euró működési eredményt ért el. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Changchun (Kína), valamint Brüsszel (Belgium). Aurangabadban (India) 2007 végén az Audi A6, 2008. október elején az Audi A4, 2010 júliusában pedig az Audi Q5 CKD-gyártása is megkezdődött. A brüsszeli gyárban 2010. májusa óta az új Audi A1 gördülhet le a szerelőszalagról. A vállalat eddig a világ több mint 100 piacán jelent meg. Az
AUDI AG 100 százalékos tulajdonú leányvállalata többek között az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., az Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország) és a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország). Az Audi jelenleg világszerte mintegy 60 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük 46.600-at Németországban. „A haladás technikája“ hosszú távú biztosítása érdekében a négykarikás márka 2011 és 2015 között összesen 11 milliárd euró beruházását tervezi, túlnyomórészt új modellek fejlesztésébe. Az Audi jelenlegi modellportfolióját 2015-ig jelentősen, összesen 42 modellre kívánja bővíteni.

Az Audi az elkövetkezendő generációk számára biztosított élhető jövő szolgálatában immár hosszú ideje számos területen tesz eleget közösségi felelősségéből származó kötelezettségeinek. Az Audi hosszú távú sikerességének gazdasági alapjait ennek megfelelően a környezet hatékony védelme, a természeti erőforrások kímélése, a magas színvonalú nemzetközi versenyképesség, valamint a jövőbe mutató személyzeti politika határozza meg. Az újonnan létrehozott Audi Környezetvédelmi Alapítvány (Audi Stiftung für Umwelt) szintén kiválóan képviseli az AUDI AG magas fokú környezetvédelmi elkötelezettségét.
|